top of page

Sesja Moniki

Przy okazji prowadzenia strony postanowiłam przybliżyć wam nieco mój mały fotograficzny świat ;) Ostatnio miałam prawdziwą przyjemność pracować z modelką Moniką.

Pobudka o 8 rano i szykowanie mieszkania na przybycie dziewczyn. Pierwsza jak zawsze zjawiła się moja cudowna wizażystaka Roksana (http://roxanne-makeup-artist.blogspot.com/) . Dziewczyna z niesamowitą pasją i pomysłami. Nigdy w życiu nie będę w stanie wykonać takiego makijażu jak ona. Działamy razem już długo i dziewczyna ratuje mi tyłek oszczędzając mi całą masę czasu, którą musiałabym poświęcić na retusz. Chwilę później telefon od Moniki, że nadchodzi. Szybki sprint po modelkę i tak oto zaczynamy. Kawka, ciastko, gadanie o pierdołach i Monika pomalowana. Niesamowity, wiosenny, pełen kolorów makijaż zmienił ją nie do poznania. Podczas spaceru przez Opole nie było osoby która by się nie obróciła za tą blond pięknością ;) Trafił nam się idealny dzień na plener. Słoneczko świeciło, zrobiło się cieplutko, nie było problemu żeby Monika pozowała w całkowicie wiosennej stylizacji. Ja jestem zadowolona, modelka również :)

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page